Zie: http://www.ezzulia.nl/interviews/lezers/jeb.html
Update: Bezoek nu ook de Ezzulia winkel en steun daarmee het forum

Inferno van Dan Brown.
lenie schreef:Ik had me op de lijst laten zetten, maar haal me er ajb maar weer af Eric, dit intervieuw van JeB ziet er zo geweldig en professioneel uit, dat niveau haal ik niet! Maar alle lof voor JeB.
Woordenaar schreef:Mijn ervaringen met Umberto Eco zijn wisselend. De slinger van Foucault vond ik goed, Het eiland van de vorige dag kwam ik echter niet door. De naam van de roos heb ik enkel gezienMaar een leuk interview Jeroen.
Wat een geweldig leuk aanbod! Ook nog enig idee hoe we dat gaan realiseren?Woordenaar schreef:Mijn ervaringen met Umberto Eco zijn wisselend. De slinger van Foucault vond ik goed, Het eiland van de vorige dag kwam ik echter niet door. De naam van de roos heb ik enkel gezienMaar een leuk interview Jeroen.
@Lenie: desnods doen we het mondeling: jij praat, ik schrijf. Praten lukt je wel geloof ik
Datum prikken en bij Donner onder genot van een kop koffie een babbeltje maken?lenie schreef:Wat een geweldig leuk aanbod! Ook nog enig idee hoe we dat gaan realiseren?Woordenaar schreef:Mijn ervaringen met Umberto Eco zijn wisselend. De slinger van Foucault vond ik goed, Het eiland van de vorige dag kwam ik echter niet door. De naam van de roos heb ik enkel gezienMaar een leuk interview Jeroen.
@Lenie: desnods doen we het mondeling: jij praat, ik schrijf. Praten lukt je wel geloof ik
Leuk, stuur je morgen een pbtje!!!Woordenaar schreef:Datum prikken en bij Donner onder genot van een kop koffie een babbeltje maken?lenie schreef:Wat een geweldig leuk aanbod! Ook nog enig idee hoe we dat gaan realiseren?Woordenaar schreef:Mijn ervaringen met Umberto Eco zijn wisselend. De slinger van Foucault vond ik goed, Het eiland van de vorige dag kwam ik echter niet door. De naam van de roos heb ik enkel gezienMaar een leuk interview Jeroen.
Keer terug naar De Website van Ezzulia
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten