Eindelijk vindt de Wim de tijd om Ezzulia te bezoeken.
Het is een extreem druk jaar geweest voor mij, tot nu toe, maar er begint wat "ruimte" te komen.
Twee mededelingen:
De beide Maryson-sites
www.maryson.nl en
www.meestermagier.com worden zeer binnenkort weer actief. De eerste is de algemene site, de tweede de discussie-site.
De tweede mededeling is voor mensen die schrijven:
Schrijfweekend bij W.J. Maryson thuis in Kats (Zeeland).
W.J. Maryson organiseert weer een schrijfweekend voor beginners en licht gevorderden
Op 10 en 11 juni 2006.
De cursus richt zich onder andere op taalbewustwording (een eerste aanzet tot tekst- en taalanalyse), het elimineren van beginnersfouten en het omgaan met onder meer plot, personages, dialogen, spanningsbogen, ritme en stijl. Uiteindelijk doel is het schrijven van een kort verhaal dat tijdens de cursus wordt beoordeeld, waaraan dan persoonlijke aanwijzingen en adviezen worden gekoppeld.
Daarnaast is er uiteraard ruimte voor ontspanning, gezelligheid en onderlinge contacten.
De cursus is inclusief ontbijt (2x), lunch (2x), een diner en een afscheidsbuffet op zondagavond.
Koffie, thee en bronwater gratis.
Frisdrank, bier en wijn tegen kleine vergoeding.
Cursuskosten inclusief het bovenstaande euro 120,-
Er zijn enkele betaalbare overnachtingsmogelijkheden in de omgeving (camping, pension, hotel).
Aantal deelnemers: minimaal 8, maximaal 12.
Openbaar vervoer: Goes is bereikbaar per trein (intercity), waar u wordt opgehaald en naar Kats wordt gebracht.
Wilt u meer informatie, of wilt u zich opgeven?
Bel voor aanmelding of informatie 0113 601508 of mail stolkprins at hetnet punt nl (vermeld bij inschrijving in ieder geval uw postadres, u ontvangt dan een aanmeldingsformulier en nadere informatie over de cursus en de overnachtingsmogelijkheden).
Derde nagekomen mededeling: hierbij beloof ik plechtig mij regelmatig te vervoegen op ezzulia!