Marelle Boersma

Thrillers, Detectives en Politieromans uit Nederland en Vlaanderen.

Berichtdoor Marelle Boersma » zo aug 29, 2010 18:48

Ja Marieke, inderdaad.
Fantastische foto, he? :lol:
meer nieuws op www.marelleboersma.nl
Marelle Boersma
Auteur

Berichtdoor mijnboekenkast » zo aug 29, 2010 19:04

Ik vond hem geweldig! Ik kan me voorstellen dat je daarna de hele dag met een lach op je gezicht rondloopt. :mrgreen:
Marieke leest:
mijnboekenkast
De Gouden Nar
{ PROGRESS_TO_NEXT_RANK }

Berichtdoor C@rolien » zo sep 05, 2010 09:16

Eindelijk kom ik toe aan De Babymakelaar. Leest als een trein. Ik zit nu al te bedenken hoe ik het als ambassadeur het beste aan kan prijzen bij andere lezers. In ieder geval heb ik al een ticker geheel in stijl, te zien onder elk bericht dat ik plaats bij verschillende fora. :D

Afbeelding
Ik lees:
Afbeelding
C@rolien
Drakenziel

Berichtdoor Celtica » zo sep 19, 2010 10:54

Tijdens de vakantie had ik eindelijk de tijd om uitgebreid wat te lezen. Een van de romans die ik ter hand genomen heb, is "De babymakelaar" van Marelle Boersma. Het is een spannend boek, dat lekker wegleest en moeilijk weg te leggen is. Op mijn website heb ik een recensie geplaatst:
http://www.rianne-lampers.nl/recensies_thriller.php#thriller_201003.
Celtica
Auteur

Berichtdoor Marelle Boersma » zo okt 03, 2010 10:45

C@rolien schreef:Eindelijk kom ik toe aan De Babymakelaar. Leest als een trein. Ik zit nu al te bedenken hoe ik het als ambassadeur het beste aan kan prijzen bij andere lezers. In ieder geval heb ik al een ticker geheel in stijl, te zien onder elk bericht dat ik plaats bij verschillende fora. :D

Afbeelding

Haha, prachtige Ticker! Helemaal goed.
Leuk om jullie berichten te lezen.

@Rianne, dankjewel voor je mooie recensie.

Ik was even (3.5 week) het land uit, vandaar mijn misschien wat late reactie... ;)
Marelle Boersma
Auteur

Berichtdoor John Brosens » wo okt 06, 2010 10:40

Marelle Boersma schreef:Ik was even (3.5 week) het land uit, vandaar mijn misschien wat late reactie... ;)
Zeker weer aan het researchen voor een nieuw boek?!?
Ik werk aan een nieuwe historische roman (1618). Geen jeugdboek, maar voor een volwassen publiek. Was aan nieuwe uitdaging toe, denk ik...
John Brosens
Auteur

Berichtdoor nightvamp » do okt 28, 2010 21:10

Heb zojuist de babymakelaar gelezen en heb hem :4: gegeven. Mijn recensie:

Marelle Boersma snijdt hier een gevoelig maar ook een actueel thema aan, waar eigenlijk iedereen wel een mening over heeft. Goed of niet, iedereen die dit boek gelezen heeft gaat er met iemand over in gesprek omdat het een reactie uitlokt. Prima bedacht dus van Boersma, mondelinge reclame is namelijk het beste wat er is.

Mede door het thema als door het beperkte aantal personages leest het boek echt heel erg snel weg. Het is niet moeilijk je in te leven in de personages, juist omdat ze zo helder en 'echt' beschreven zijn. De spanning heeft ze ook erg goed weten te doseren in het boek, waardoor ik het boek echt niet meer kon wegleggen.

Wat me trouwens achteraf opviel is dat als je 1 lettergreep verandert in het begin van het boek, je meteen al achter het hele mysterie was gekomen. Eigenlijk ligt het heel erg voor de hand, alleen de schrijfster heeft dit heel goed weten te verdoezelen, wat ik erg meesterlijk gedaan vind. Ik ben onder de indruk!
nightvamp
De Historicus

Berichtdoor Marcella » do okt 28, 2010 22:50

nightvamp schreef:Wat me trouwens achteraf opviel is dat als je 1 lettergreep verandert in het begin van het boek, je meteen al achter het hele mysterie was gekomen. Eigenlijk ligt het heel erg voor de hand, alleen de schrijfster heeft dit heel goed weten te verdoezelen, wat ik erg meesterlijk gedaan vind.

Dit maakt me nu wel erg nieuwsgierig naar het verhaal! :D
Marcella
Drager van het Witte Goud

Berichtdoor Nicky » vr okt 29, 2010 16:58

ik ook :D
Afbeelding
Nicky
De Onnavolgbare

Berichtdoor Marelle Boersma » zo okt 31, 2010 11:21

nightvamp schreef:Heb zojuist de babymakelaar gelezen en heb hem :4: gegeven. Mijn recensie:

Marelle Boersma snijdt hier een gevoelig maar ook een actueel thema aan, waar eigenlijk iedereen wel een mening over heeft. Goed of niet, iedereen die dit boek gelezen heeft gaat er met iemand over in gesprek omdat het een reactie uitlokt. Prima bedacht dus van Boersma, mondelinge reclame is namelijk het beste wat er is.

Mede door het thema als door het beperkte aantal personages leest het boek echt heel erg snel weg. Het is niet moeilijk je in te leven in de personages, juist omdat ze zo helder en 'echt' beschreven zijn. De spanning heeft ze ook erg goed weten te doseren in het boek, waardoor ik het boek echt niet meer kon wegleggen.

Wat me trouwens achteraf opviel is dat als je 1 lettergreep verandert in het begin van het boek, je meteen al achter het hele mysterie was gekomen. Eigenlijk ligt het heel erg voor de hand, alleen de schrijfster heeft dit heel goed weten te verdoezelen, wat ik erg meesterlijk gedaan vind. Ik ben onder de indruk!

Van zo`n recensie ben ik dan weer onder de indruk ;) Heerlijk!
Marelle Boersma
Auteur

Berichtdoor Marelle Boersma » vr jan 07, 2011 16:59

De Babymakelaar is genomineerd voor Beste Nederlandse Vrouwenthriller van het Jaar. Tuurlijk ben ik trots!
14 boeken kregen een oordeel van 4,5 of 5 sterren op vrouwenthrillers.nl! De Babymakelaar kreeg er destijds 5!!!

Natuurlijk heb ik veel stemmen nodig om uiteindelijk te kunnen winnen. Dus... please... stem!
http://www.vrouwenthrillers.nl/index.php?page=actiedetail&id=497

Mijn dank is groot!
Marelle Boersma
Auteur

Berichtdoor Dolphin88 » vr jan 07, 2011 22:16

Ik heb op je gestemd! Vond het wel een van de betere die er tussen stond! Dus ik vind je nominatie al zeker verdiend. Nu hopen dat je wint!
"Een boek gaat over wat je er zelf uithaalt. Niet over wat de schrijver belangrijk vindt." - Thea Beckman
Dolphin88
Kleine Bij

Berichtdoor nightvamp » za jan 08, 2011 21:34

Ik heb uiteraard ook op je gestemd
nightvamp
De Historicus

Berichtdoor Marelle Boersma » di jan 11, 2011 15:41

super!
We wachten geduldig af.

Dan nog een leuk nieuwtje:
De Babymakelaar is nu ook als ebook verkrijgbaar
De Babymakelaar - Marelle Boersma 9789461090126

bij o.a. Ako.nl, Blz.nl, Bruna.nl, eBook.nl, e-bookweb.nl, e-boek.org, Libris.nl, Selexyz.nl

voor de mooie prijs van 4,99!!!
Marelle Boersma
Auteur

Berichtdoor arwen » di jan 11, 2011 16:00

Marelle ik heb 4x op je gestemd :D
arwen
Drakenziel

VorigeVolgende

Keer terug naar Nederlandstalige Thrillers