Update: Bezoek nu ook de Ezzulia winkel en steun daarmee het forum

saskewiet schreef:Zelf speel ik geen instrument, maar mijn vriend speelt wel gitaar en beschikt over een unieke elektrische Gibson Les Paul gitaar, een akoestische gitaar, een oude elektrische Fender gitaar, een mengeling van een basgitaar en elektrische gitaar van Fender en een akoestische basgitaar. En hij heeft ook zo'n mooie box van Vox met lampenversterker. Het enige wat hij dus niet heeft zijn spaarcentjes ;-).
1/2
Egwene schreef:Wel veel dipjes! Nog een die je op wilt biechten?
1/2
Prioriteiten stellen!glenn schreef:Egwene schreef:Wel veel dipjes! Nog een die je op wilt biechten?
Ja...ik heb ook geen zin meer om te vissen...was daar wel fanatiek in...visdip...
ik kom er niet meer aantoe, het is gewoon een kwestie van tijd ervoor vrij maken...komt allemaal wel weer goed.

Ziburan schreef:Prioriteiten stellen!glenn schreef:Egwene schreef:Wel veel dipjes! Nog een die je op wilt biechten?
Ja...ik heb ook geen zin meer om te vissen...was daar wel fanatiek in...visdip...
ik kom er niet meer aantoe, het is gewoon een kwestie van tijd ervoor vrij maken...komt allemaal wel weer goed.
1/2
DanielleS schreef:Oh, ik heb helemaal niks![]()
Ik speelde vroeger gitaar, maar nooit meer gedaan.
De kinderen hebben verplicht! blokfluit gehad op school, maar meer zat er gewoon niet in![]()
Wij zijn op dat gebied, geen muziekale familie!!!!!
Egwene schreef:DanielleS schreef:Oh, ik heb helemaal niks![]()
Ik speelde vroeger gitaar, maar nooit meer gedaan.
De kinderen hebben verplicht! blokfluit gehad op school, maar meer zat er gewoon niet in![]()
Wij zijn op dat gebied, geen muziekale familie!!!!!
Troost je, hier is ook geen enkel muziekinstrument in huis.
1/2
Egwene schreef:Hier heeft nooit iemand iets gehad met zelf muziek maken. Muziek luisteren daar zijn we wel goed in. Pien heeft zelfs nooit gevraagd of ze ergens op mocht. Wij hadden als stelregel een club per kind. Jeroen heeft gevoetbald (tot het duidelijk werd dat de F-jes niet tegen PSV gingen spelen) en daarna getennist. En we hebben ze zat aangeboden. Dus geen piano, gitaar e.d hier in huis.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten