Welk concert staat in je agenda

Nieuwe cd's gekocht? Wat draai je nu?

Re: Welk concert staat in je agenda

Berichtdoor honingbol » zo mei 06, 2012 16:55

Ben je nog geweest Ikops?
Lezen is het beleven van spannende avonturen, het maken van prachtige reizen en het ontmoeten van nieuwe mensen, allemaal vanuit je luie stoel!
honingbol
De Kroongetuige
{ PROGRESS_TO_NEXT_RANK }

Berichtdoor ikops » zo mei 06, 2012 20:07

Ik zag het toch niet zitten om in mijn eentje te gaan. Ach, kende ik maar iemand met wie ik op stel en sprong en met dezelfde muzieksmaak naar een willekeurig concert kon gaan.
ikops
Drakenziel

Berichtdoor glenn » ma mei 07, 2012 09:05

ikops schreef:Ze hebben nog wel iets meer dan dat gemaakt, Glenn, maar inderdaad. ;)

Soul sister, maar dat liedje kan ik niet meer horen of zien, sorry mocht ik op iemands zieltje trappen... :lol:

Drops of Jupiter vond ik een goed nummer, maar verder weet ik zo een twee drie geen ander nummer wat ik van ze ken, zal zo even gaan youtuben...

Istvan, ik ben verwend wat muziekoptredens van bands betreft in Mokum, blijkbaar spreken Paradiso, De Melkweg, de HeinekenMusichal, Carré, De Arena en nog wat 'clubs' meer aan om daar op te treden dan elders in het land als bands besluiten om maar één optreden te geven in Nederland...uitzonderingen daar gelaten. Voor mij dus vaak een 'thuis' wedstrijd. Kan me heel goed voorstellen dat er muziekliefhebbers zijn die balen dat hun favoband in Amsterdam, of Rotterdam, speelt en dat ze afhankelijk zijn van vervoer daarheen. Humm, maar ik herinner mij eigenlijk dat ik heel veel van mijn favobands in Vredenburg Utrecht en Rotjeknor Ahoy heb gezien...dus eigenlijk valt het wel mee... :duim: :rollen:
Leest nu: niets...leesdip...

Uitgelezen : Heldere hemel - Tom Lanoye :4:1/2
glenn
De Grote Legende

Berichtdoor ikops » ma mei 07, 2012 20:21

Als je alleen op zoek bent naar hits, nee, die hadden ze inderdaad niet zo veel.
ikops
Drakenziel

Berichtdoor honingbol » di mei 08, 2012 10:47

ikops schreef:Ik zag het toch niet zitten om in mijn eentje te gaan. Ach, kende ik maar iemand met wie ik op stel en sprong en met dezelfde muzieksmaak naar een willekeurig concert kon gaan.

Jammer, maar ik kan het mij wel voorstellen dat je niet in je eentje bent gegaan. Zou ik ook niet zo snel doen.
Lezen is het beleven van spannende avonturen, het maken van prachtige reizen en het ontmoeten van nieuwe mensen, allemaal vanuit je luie stoel!
honingbol
De Kroongetuige

Berichtdoor maikel » di mei 08, 2012 18:32

Ik ga ook niet zo snel alleen naar een concert.
Jammer dat mijn beste vriendin niet zoveel geld te besteden heeft (wij hebben wel dezelfde smaak)
Jammer dat mijn beste vrienden niet dezelfde smaak hebben (zij hebben wel het geld om daarvoor te besteden)
maikel
De Bliksemdief

Berichtdoor -eliza- » di mei 08, 2012 20:30

Ik ga zaterdag naar een klassiek concert van het Noord Nederlands Orkest. Iets van Schubert, het pianoconcert van Grieg, met Arthur Jussen als pianist en een symfonie van Tsjaikovski. Ik ga daar al 18-jarige met mijn beste vriendin van 16 heen. Hoezo de jeugd luistert niet naar klassieke muziek :)
-eliza-
De Opvolger

Berichtdoor Michaël » di mei 08, 2012 20:56

-eliza- schreef:Ik ga zaterdag naar een klassiek concert van het Noord Nederlands Orkest. Iets van Schubert, het pianoconcert van Grieg, met Arthur Jussen als pianist en een symfonie van Tsjaikovski. Ik ga daar al 18-jarige met mijn beste vriendin van 16 heen. Hoezo de jeugd luistert niet naar klassieke muziek :)

:duim:
Michaël
Auteur

Berichtdoor Jemima » do jul 12, 2012 09:22

Ik ben dinsdagavond naar Incubus in Tilburg geweest en dat was het beste concert wat ik tot nu toe heb bijgewoond. Zelfs mijn man lijkt nu om. Hij vond het altijd wel goed, hij had ook wel zin in het concert, maar dat was het wel zo'n beetje. Maar nu was ie toch wel onder de indruk. Hij zocht gisteren in mijn collectie naar een Incubus cd voor in zijn auto :lol:
Die lui zijn live zo ontzettend sterk, echt muzikaal. En het zaaltje was perfect, en we stonden ook bijna vooraan.
Ik lees nu: Gevallen van Karin Slaughter
Ebook: Zwaar beproefd van Chantal van Gastel en De steen des afscheids van Tad Williams
Jemima
De Leerling

Berichtdoor Supkaa » do jul 12, 2012 10:54

Ik vond ze op Rock Werchter ook heel goed, maar heb me toch enorm zitten verbazen over de setlist! Bijna alles uit de oude doos, misschien 2/3 nummers van het nieuwe album! Maakt mij verder niks uit, maar dat vond ik wel een beetje vreemd. Was dat in Tilburg ook zo?
The Name of the Wind - Patrick Rothfuss :lezen:
www.woollenwilderness.com
Supkaa
Drager van het Witte Goud

Berichtdoor Jemima » do jul 12, 2012 11:03

Jazeker, dat was de hele tour zo. Hebben ze van tevoren ook gezegd. En daar was ik juist errug blij mee. In the company of wolves en Switchblade vind ik geweldig van het nieuwe album, maar geef mij verder maar het oudere werk. Daar kan je tenminste lekker bij uit je dak gaan. Dit was perfect zo.
Ik lees nu: Gevallen van Karin Slaughter
Ebook: Zwaar beproefd van Chantal van Gastel en De steen des afscheids van Tad Williams
Jemima
De Leerling

Berichtdoor Supkaa » do jul 12, 2012 11:28

Ik was er zeker ook blij mee, van mij mocht er namelijk wel wat meer gitaarwerk op het nieuwe album. Maar ik vond het erg verrassend!
The Name of the Wind - Patrick Rothfuss :lezen:
www.woollenwilderness.com
Supkaa

Berichtdoor Sabine » di sep 04, 2012 20:29

Yeah, over 2 dagen Coldplay! Zin in!
''Het is echter in strijd met de etiquette om ongevraagd een boek uit de boekenkast te pakken; je mag er wel naar kijken maar niet eraan zitten''
Sabine

Berichtdoor Marcella » di sep 04, 2012 20:49

Veel plezier! :D
Marcella

Berichtdoor Ceciliaxilynhe » do sep 06, 2012 16:25

Ik ga zondag naar Nickelback! Leuk, niet helemaal mijn smaak, maar mijn zus wil er graag heen en nou ga ik mee :).
Leest nu: J.K. Rowling - HP & the Deathly Hallows
Amanda Hocking - Trylle Trilogy - # 02 Torn
J.R.R. Tolkien - The Fellowship of the Ring
Ceciliaxilynhe
De Leerling

VorigeVolgende

Keer terug naar Muziek