Night of the Proms

Nieuwe cd's gekocht? Wat draai je nu?

Night of the Proms

Berichtdoor Byo » ma sep 14, 2009 09:28

Ik wou altijd al eens een keertje naar NotP gaan. Velen vertelden mij dat het echt super was om live on stage pop met klassiek gemend te horen. Nuja, elke keer weer uitgesteld.

Dit jaar heeft NotP echter wel een zeer bijzondere artiest die ik al heel lang wil zien. Na zeven jaar staat 'Roxette' weer op de planken. Al sinds mijn kindertijd wil ik hen al een keer live zien spelen maar was telkens te jong om naar concerten van hen te gaan (volgens de oudjes en daar hadden ze ook wel gelijk in).

Dus dit jaar ga ik zeker! De tickets zijn al besteld...

Nu is mijn vraag wie er nog allemaal gaat? Zoja, waar en wat trekt jullie aan aan NotP?
Byo
De Bliksemdief
{ PROGRESS_TO_NEXT_RANK }

Berichtdoor Nicky » ma sep 14, 2009 10:10

lijkt me gaaf Byo
Veel plezier
Nicky
De Onnavolgbare

Berichtdoor Egwene » ma sep 14, 2009 21:31

Ik heb geen idee wat je daar draagt. En ik ga niet, maar wens je heel veel plezier!! Ga uit je dak met Roxette!!
Egwene leest van alles!

Fantasy Leesclub: en niet alleen over fantasy, maar ook andere genres komen aan bod.
Egwene
Vrouwe van het Keizerrijk

Berichtdoor Liesbeth » di sep 15, 2009 19:56

Wij gaan al jaren ieder jaar naar notp met mijn tante en nonkel en neefje en nicht en ik vind het echt super. Wij letten niet echt op wie er komt spelen, wij gaan meestal wie er ook komt. Als er dan zoals dit jaar iemand als Roxette komt is dat inderdaad héél mooi meegenomen.

Ik let niet echt speciaal op wat ik aantrek, meestal een stoffen broek met een leuk gekleed truitje erop ofzo. Ik zou zelfs in jeans durven gaan, dat zou echt niet uit de toon vallen hoor moest je je daarover zorgen maken :)
Liesbeth
Kind van de Profetie
{ PROGRESS_TO_NEXT_RANK }

Keer terug naar Muziek