Welk instrument heb je in huis en.....?

Nieuwe cd's gekocht? Wat draai je nu?

Berichtdoor glenn » do okt 30, 2008 20:36

Egwene schreef:Een muziek-maak dipje, Glenn?

leesdip,muziek-maak dip, visdip...lijkt wel of ik overal een dip van maak, maar het is een kwestie van tijd ervoor vrij maken, zin hebben en vooral uitgerust zijn...straks krijg ik hier nog de bijnaam: Glenn Dip... ;)
Leest nu: niets...leesdip...

Uitgelezen : Heldere hemel - Tom Lanoye :4:1/2
glenn
De Grote Legende

Berichtdoor Egwene » vr okt 31, 2008 21:52

Kijk maar uit dat Eric dat niet leest, die verandert die naam zo! ;)
Egwene leest van alles!

Fantasy Leesclub: en niet alleen over fantasy, maar ook andere genres komen aan bod.
Egwene
Vrouwe van het Keizerrijk

Berichtdoor Dee-e » vr okt 31, 2008 22:38

Nobody said it was easy - Evil Activities

Zo mooi! Heb tranen in mijn ogen en als dan de beat komt.. Echt het meest mooie lied op het moment, voor mij dan :P
Dee-e
Het Laatste Jurylid
{ PROGRESS_TO_NEXT_RANK }

Berichtdoor bellamy » zo nov 09, 2008 14:01

Heb zelf 2 basigitaren en een akoustisch gitaar. Speel alleen op de basgitaren.
Mijn betere helft heeft 2 elektrische gitaren, 2 akoustische en een keyboard. Hij is fanatieker met z'n instrumenten dan ik. Maar ja, hij heeft dan ook niets met boeken, houdt dus meer tijd over voor muziek.
bellamy
De Bezoeker

Berichtdoor mijnboekenkast » zo nov 09, 2008 14:16

Ik heb een gitaar in huis. (Gitaar is eigenlijk een groot woord want het is een gitaar die ik gratis heb gekregen bij een NHA-thuiscursus). Ik zou echt ontzettend gaaf vinden als ik gitaar zou kunnen spelen, maar zo'n thuiscursus is niet echt een succes. Ik hoop dat ik nog een keer de stap neem om muziekles te nemen (heb ik nooit gehad), want dat lijkt me zo gaaf.
Marieke leest:
mijnboekenkast
De Gouden Nar

Berichtdoor Illilise » wo dec 02, 2009 13:41

Na alle gitaren, piano's, enkele drumstellen of buitenlandse instrumenten...

TADA iemand met een bugel!!

Een wat?! Een bugel.. voor het gemak zeg ik met pijn in mijn hart vaaak: een soort trompet.. Hieronder ff een plaatje:

Afbeelding

Ik speel in een fanfare, op woensdagavonden in het grote orkest, op vrijdagavonden dien ik als steunpilaar in het jeugdorkest..
ik speel dit al vanaf groep 4, ben inmiddels 19! Vind het nog steeds heerlijk! De warme klanken.. oef!

Daarnaast zing ik graag! Zing in een soort bandje..

Verder hebben we een keyboard in huis en mijn broer had een drumstel maar dat is sindskort het huisuit..
Als je de omstandigheden niet kan veranderen, verander dan de manier van reageren op de omstandigheden!
Illilise
Shannara

Berichtdoor Liesbeth » wo dec 02, 2009 21:39

Ik heb twee gitaren in huis (een elektrische en een klassieke), maar ben van plan om de elektrische te verkopen omdat ik hier niet zo vaak meer op speel. Ik heb 10 jaar lessen gevolgd en durf wel van mijzelf zeggen dat ik een beetje gitaar kan spelen :oops:

Verder hebben we ook nog een piano in huis van mijn zus. Ook hierop kan ik wel spelen (ik beheers de basis) maar alles wat ik erop speel klinkt niet echt gebonden en kortom, het klinkt niet echt zoals het zou moeten :D Mijn zus is de echte piano-virtuoos in huis, zij speelt echt fantastisch mooi en hoeft maar even een partituur te zien en ze kan het stuk al helemaal spelen.
Liesbeth
Kind van de Profetie

Berichtdoor Klara » wo dec 02, 2009 22:15

Ik heb een keyboard, maar speel eigenlijk nooit meer.
Klara
De Leerling

Berichtdoor Jemima » wo jan 06, 2010 23:00

Wij hebben 3 electrische gitaren, 2 akoestische gitaren, 1 drumstel, 2 violen (alhoewel 1 is uitgeleend aan mijn broertje dus niet echt in huis), 1 mondharmonica, paar panfluiten, 1 blokfluit, 2 djembé's, 1 didgeridoo en een toeter. O misschien nog een tamboerijn. Wij houden van muziek, zowel op cd als zelf maken. Ik hoop ooit weer een piano in huis te hebben. Dat instrument ligt me het meest. Ik heb vioolles gehad, een aantal jaren, maar dat was het toch niet. Toen electrisch gitaarles en dat vond ik wel leuk, maar ik ben geen natuurtalent. Ik drumde thuis ook wel wat, maar dat laat ik nu aan mijn man over. Die is heeeeel ritmisch.
Ik lees nu: Gevallen van Karin Slaughter
Ebook: Zwaar beproefd van Chantal van Gastel en De steen des afscheids van Tad Williams
Jemima
De Leerling

Berichtdoor Michaël » wo jan 06, 2010 23:18

Ik heb thuis een paar bongo's staan maar het is al een hele tijd geleden dat ik daar nog op getokkeld heb.
Michaël
Auteur

Berichtdoor Supkaa » do jan 14, 2010 20:55

Ik heb een elektrische piano, een elektrisch drumstel en een akoestische gitaar in huis staan. Maar ik kan alleen iets met de piano, als heb ik die al veel te lang niet meer aangeraakt :oops:
Supkaa
Drager van het Witte Goud

Berichtdoor RachelNaomi » wo jan 27, 2010 18:01

Leuk hier zeg:-)
Ik heb een keyboard staan, ik heb een poosje op les gezeten maar ik werd er gek van telkens hetzelfde riedeltje te moeten spelen, net zolang tot het goed klonk...ik kan dus een beetje spelen....

Er staat ook nog een gekregen gitaar..mijn oude blokfluit en mondharmonica <----dat ding is vals volgens mij :mrgreen:

Maar mijn liefde gaat uit op het moment naar de Djembé, heerlijk met een grote groep Afrikaans trommelen...volgende week gaan de lessen weer beginnen! Ik kan niet wachten :D
Ik lees even niet..Ik ben druk bezig aan een nieuw boek!

http://www.rachelnaomi.nl/
RachelNaomi
Auteur

Berichtdoor Blauwtje180 » zo mei 30, 2010 12:26

Ik heb ook een keyboard. Mijn vader heeft tot mijn spijt een gitaar en hij is er net mee begonnen dus dat klinkt nog niet al te best :D

Ik speel haar 5 jaar keyboard dus ik kan het wel redelijk. Nu ben ik aan het oefenen voor piano en dat is toch een stukje moeilijker, maar het klinkt wel mooier dus ;)
Blauwtje180
De Nachtwandelaar

Berichtdoor B33tle » zo mei 30, 2010 17:37

Ik heb een elektrische gitaar en bass. Tot een jaartje of 2 terug speelde ik bass in groepjes. Tegenwoordig is het gewoon thuis wat gitaar spelen.
B33tle
De Leerling

Berichtdoor Evelijn » zo mei 30, 2010 17:48

Op mijn kamer in Groningen staat sinds kort een gitaar, waar ik elke dag wel eens op pingel. Bij mijn ouders thuis staat nog een gitaar, een piano en een dwarsfluit.
De gitaar is oorspronkelijk van mijn vader, maar mijn broer en ik spelen er wel eens op als we in het weekend thuis zijn.
De piano staat er omdat ik vroeger op pianoles heb gezeten, ook daar speel ik af en toe nog wel eens een nummertje op.
De dwarsfluit is van mijn moeder, maar dit instrument ligt helaas te verstoffen omdat mijn moeder geen tijd meer heeft om erop te spelen en de rest van het gezin er weinig interesse in heeft.
Afbeelding
Leest: De vrouw die met vuur speelde - Stieg Larsson
Evelijn
Roofdier

VorigeVolgende

Keer terug naar Muziek