De Poppenspeler - Grebe & Leander-Engström

Fantasy, SF, Literatuur en thrillers. Iedere vrijdag een nieuwe leestip.

De Poppenspeler - Grebe & Leander-Engström

Berichtdoor Rob/Beldaran » vr jul 29, 2016 07:30

Afbeelding

‘De Poppenspeler’ is het eerste boek van drie zelfstandig te lezen thrillers, die een hard en realistisch beeld schetsten van de Moskou jet set en Maffia. ‘Moskou Noir’ # 2 ‘De Handelaar’ staat gepland voor 1 mrt 2017

‘Moskou Noir’ #1 ‘De Poppenspeler’ – Camilla Grebe & Paul Leander-Engström - 2013

Afbeelding

Zakenman Tom Blixen heeft Zweden verruild voor Moskou en werkt bij de invloedrijkste bank van Rusland. Als zijn leiding gevende Rebecka wordt gepasseerd bij het verzoek een deal te begeleiden, kan Tom zijn geluk niet op. Zijn nieuwe cliënt is Ruslands grootste oliemaatschappij, geleid door de zeer machtige en gevaarlijke oligarch Boris Romanov. Al snel wordt Tom meegevoerd in het decadente nachtleven van Moskou en raakt hij verstrikt in een spiraal van samenzweringen en geweld. Als zijn beste vriend wordt vermoord, voelt Tom zich verantwoordelijk voor diens vrouw en dochter: zijn ex-geliefde Olga en de zesjarige Ksenia. Langzaamaan bloeit er tussen hem en Olga iets moois op, maar dat wordt verstoord door een desastreus ongeluk. Terwijl Tom op onderzoek uitgaat naar de ware toedracht van het ongeluk, merkt hij dat niet alleen zijn eigen leven maar ook dat van Ksenia gevaar loopt.

Voor een leesfragment:
http://www.weblezen.nl/readers/ireader. ... 0111411100

Zie ook http://ahlanderagency.com/writer/camill ... -engstrom/
De wereld gaat aan vlijt ten onder... daarom ben ik als het even kan inactief met een goed boek of leuke film.
Rob/Beldaran
De Ziener
{ PROGRESS_TO_NEXT_RANK }

Re: De Poppenspeler - Grebe & Leander-Engström

Berichtdoor Nicky » vr jul 29, 2016 09:02

de combinatie van beschrijving en titel vat ik niet helemaal
Nicky
De Onnavolgbare

Re: De Poppenspeler - Grebe & Leander-Engström

Berichtdoor Rob/Beldaran » vr jul 29, 2016 09:10

Nicky schreef:de combinatie van beschrijving en titel vat ik niet helemaal

Nocky, wat is een poppenspeler? Als je daar het antwoord op weet, vat je het wel 8-)
De wereld gaat aan vlijt ten onder... daarom ben ik als het even kan inactief met een goed boek of leuke film.
Rob/Beldaran
De Ziener
{ PROGRESS_TO_NEXT_RANK }

Keer terug naar De Leestip van Beldaran