Waar boeken en lezers elkaar ontmoeten
Sauv schreef:Ik vond het echt een walgelijk boek. Een irritante schrijfstijl, geen enkele diepgang, platte seks, de arrogantie druipt van de hoofdpersoon / de schrijver af en hoewel de hoofdpersoon / de schrijver mensen verwijt bevooroordeeld te zijn, is hij dat zelf ook. Bah. Alleen de inleiding vond ik wel aardig, maar het verhaal zelf was echt prut.
Peter Motte schreef:Maar je bent toch aan Salomons Oordeel begonnen.
Sauv schreef:Peter Motte schreef:Maar je bent toch aan Salomons Oordeel begonnen.
Ja, dat snap ik nu zelf ook niet. Ik was vergeten dat ik Vuijsjes eerste boek zo slecht vond, en zijn nieuwe boek heb ik ooit eens uit zo'n ruilbiebje meegenomen.
Minnie schreef:Sauv schreef:Peter Motte schreef:Maar je bent toch aan Salomons Oordeel begonnen.
Ja, dat snap ik nu zelf ook niet. Ik was vergeten dat ik Vuijsjes eerste boek zo slecht vond, en zijn nieuwe boek heb ik ooit eens uit zo'n ruilbiebje meegenomen.
Ik vind dat je wel een tweede boek van een auteur kan lezen, ook al vond je het eerste boek echt bagger. Je weet nooit dat het een momentopname was, voor de schrijver of voor jou, en dat een ander boek van die auteur dan wel bevalt. Maar eens je met 2 tegen de lamp loopt ligt het daar niet aan denk ik
Keer terug naar Boeken: Algemeen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten