Dee-e schreef:Maar voor mijn gevoel ben ik een stuk poisitiver dan jullie.
Dat klopt ook en is alleen maar mooi Dee-e want Goddard verdiend beter maar alleen niet met dit boek naar mijn mening.
Update: Bezoek nu ook de Ezzulia winkel en steun daarmee het forum

Dee-e schreef:Maar voor mijn gevoel ben ik een stuk poisitiver dan jullie.
Justine schreef:Dee-e schreefBen ik dan de enige die het wel leuk vond? Ik heb echt van het boek genoten!
Zoveel mensen zoveel smaken, dus ik kan alleen maar blij zijn voor jouw, dat je het een leuk boek vond.
Te veel namen en familieverwikkelingen (tantes, ooms, neven, nichten). De een kan dat beter verwerken dan de ander.
Egwene schreef:Ik heb het boek dus niet gelezen en heb geen idee hoe het precies gaat. Maar wat ik dacht, als ik al jullie commentaren lees, is dat sommige mensen het te langzaam vonden gaan. Te veel namen en familieverwikkelingen (tantes, ooms, neven, nichten). De een kan dat beter verwerken dan de ander.
Nicky schreef:Het gaat ook niet alleen om de familieleden maar ook om de voor- en tegenstanders die elkaar maar af blijven wisselen. Het gaat ook om de droge opsomming van al die mensen.
Justine schreef:Te veel namen en familieverwikkelingen (tantes, ooms, neven, nichten). De een kan dat beter verwerken dan de ander.
Soms had ik het idee dat zelfs ik nog een ver familie lid was van Anastacia, kun je nagaan

Draconia schreef:jullie je niet aan de aanbevelingen op de achterkaft die over andere boeken gingen???
Ik heb eens in mijn boekenkast gekeken, en alle aanbevelingen achterop gaan altijd over dat betreffende boek...
Eric schreef:Ik denk dat aanbevelingen in de meeste gevallen over voorgaande boeken gaat....
'Fantoompijn lezen is eerst en vooral als het staande ledigen van een magnumfles champagne.' Vrij Nederland
Nicky schreef:Ik ben het al vaker tegengekomen dat de citaten over een al eerder verschenen boek gingen. Er waren kennelijk over het boek nog te weinig goede uitspraken gedaan.
Keer terug naar De Ezzulia Leesclub: De Discussie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast