Eric schreef:Het heeft wat mij betreft weinig tot niets met ego te maken. Het is gewoon leuk om te doen en om te zien wat het allemaal kan gaan worden. Ego komt denk ik meer om de hoek kijken als je iets helemaal alleen doet en dat is bij Ezzulia niet het geval.
Up to date..... ook niet echt een must. Wij hebben geen database zoals op Crimezone. Met auteurs en alle boeken die ze geschreven hebben. Dat móet je inderdaad up to date houden. Wij plaatsen interviews met auteurs die wij graag willen doen en lezen voornamelijk de boeken die wij willen lezen. Niemand tikt ons op de vingers als wij iets niet lezen of een persbericht niet plaatsen.
Heb jij toch ook, Peter? Je kan moeilijk álles lezen.
Tja, jij noemt Crimezone. Ik vind CZ soms achterlopen met thrillernieuws. Klein voorbeeldje: het nieuws over de Baldacci-primeur had CZ toch twee dagen later dan Ezzulia. En als je er even de moeite voor doet, zijn er ook gaten te schieten in hun database. Maar zoiets blijft natuurlijk tot in lengte van dagen 'in ontwikkeling'.
Ik hecht wel belang aan het up to date zijn. Jij toch ook? Zie bijvoorbeeld de berichtgeving rond de Gouden Strop...

En, inderdaad Eric, onafhankelijkheid is het allerbelangrijkst.