Heeft iemand ervaring met dit folie? Het kost niet de hele wereld, maar voor ik een miskoop heb zou ik toch graag wat meer horen van mensen die het ook gebruiken.
Doe mee met De Ezzulia Challenge 2023
honingbol schreef:Dank je alvast Jolijt!
Ik moet bekennen dat ik ook zit te denken aan een e-ink reader voor in de zon, maar ik kan het nog niet helemaal verantwoorden voor mijzelf... Mijn vriend roept al een tijd dat ik er dan gewoon een moet kopen, maar het voelt zo overdreven omdat de mijne het nog prima doet.
Hij heeft trouwens wel een Sony en is er erg tevreden over. Nou leest hij niet zoveel als wij, dat kan schelen!Waarom wil jij er nooit meer een?
honingbol schreef:@Jolijt: mijn vriend heeft de PRS-T1 en ik sta echt versteld hoe snel hij omslaat! Mijn Archos kan niet heel snel achter elkaar bladzijden omslaan (zeg maar 3 achter elkaar ofzo), maar die van hem wel...
@Snowdrop: ik heb op een ander forum al gehoord dat het niet zo heel veel toevoegt, dus ik denk niet dat ik het ga uitproberen. Het is maar 15 euro, maar als het niet echt werkt vind ik dat toch ook wel weer zonde van het geld. Als ik ooit wel voor een e-ink ga (kans wordt steeds groter) zit ik ook te denken aan die Kobo, daar lees ik alleen maar goede recensies over.
Jolijt schreef:Nook Glow komt heel beroerd uit de recensies... er schijnen heel snel pixels uit het scherm te gaan waardoor het backlight hinderlijk wordt... en B&N schijnt niet erg coulant te zijn met omruilen. De exemplaren die het wel probleemloos doen hebben heel tevreden eigenaren...
Toch een Kindle Paperwhite dan maar???
Keer terug naar Ja, ik heb een e-reader
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast