Bij share this image, staat er dan een code met [.img]ervoor en[./img] erachter (zonder de puntjes)? Die moet je kopieren en hier neerzetten.
Wat ook kan is dat je op de foto klikt die je wilt plaatsen met je rechtermuisknop en Copy Image Location kiest. Op het forum paste (CTRL V) je die URL met die img tags ervoor en achter.
Heb zelf al jaren geen photobucket meer dus kan het niet voor je nakijken. Maar ik gok zo dat er vast wel ergens een editknopje is waar een Rotate instaat.
In Photobucket klik je onder de foto op edit en in adjustment staat een rotatie. Daarna sla je de foto weer op je kan dan de oude foto vervangen. En nu kun je de link gewoon plaatsen.
aha... onder de foto... ik ging niet verder dan in het album en probeerde het dan.. maar bij de edit in de bovenbalk staat niks..
THX! weer een stuk verder
Had trouwens niet uitgemaakt als ik daar wel gekeken had... volgens mij vechten apple en photobucket een beetje... hij wil allerlei ander plug-inns en als ik dan zeg 'heel ze maar' zegt ie dat er geen plug-inns zijn