door Herrie » wo okt 19, 2011 10:12
Het heeft te maken met het template én de omvang van je scherm en/of browser. Ik werk met een monitor van 1920x1050 pixels en als ik mijn browser fullscreen gebruik dan zijn de plaatjes volledig te zien. Gebruik ik echter mijn browser voor een kleiner deel van het scherm dan wordt een deel van het plaatje afgekapt aan de rechterzijde. De oorzaak zit dus niet in jullie browser(s) maar heeft te maken met het template van Ezzulia. De vormgeving van het forum zelf is optimaal vanaf 1024 pixels. Hoe groter het scherm/browser hoe meer je krijgt te zien. Maar de ondergrens voor een optimale beleving is die 1024 pixels. Het is dus raadzaam om bij de instellingen (Eric..doe jij dat?) het maximum formaat van het plaatje te optimaliseren voor mensen die nog werken met een klein scherm óf hun browser niet fullscreen hebben uitgeklapt. Volgens mij kom je dan op een plaatje uit van max. 740 pxs breed. Dan ziet dat plaatje er niet groter uit bij mensen met een groter scherm máár dan is het wel een compleet plaatje. Je kan er dan altijd op klikken om het volledige formaat te zien.