Ezzulia boost

Lukt iets niet? Heb je een idee voor een nieuwe toepassing? Laat het hier weten.

Re: Ezzulia boost

Berichtdoor Rob/Beldaran » do mei 19, 2016 16:18

Lenie, ik zal er eerlijk gezegd geen traan om laten als Café Het Rummetje wegens gebrek aan levendigheid/belangstelling dicht/op de fles gaat. Ik heb het vrijdagavond café nooit meegemaakt, maar ik heb wel de post gelezen, dat liep wel vanaf de eerste keer en daarmee vergeleken is Het Rummetje maar een treurige bedoeling.
De wereld gaat aan vlijt ten onder... daarom ben ik als het even kan inactief met een goed boek of leuke film.
Rob/Beldaran
De Ziener
{ PROGRESS_TO_NEXT_RANK }

Berichtdoor Nicky » do mei 19, 2016 16:23

ja zonder Paul is het lastig cafeëren
Nicky
De Onnavolgbare

Berichtdoor An'drei » do mei 19, 2016 16:51

Het was een leuk idee Lenie, maar inderdaad het heeft niet echt gewerkt merkte ik. Dus wat mij betreft kan die gesloten worden
An'drei
Nachtzwaluw

Berichtdoor lenie » do mei 19, 2016 18:18

Ik zal nog even wachten of er nog meer meningen komen, anders blijft vanaf vanavond de deur van het café gesloten.
Het was leuk geprobeerd, maar zoals vroeger zal het helaas niet meer worden...
lenie
De Zwarte Engel

Berichtdoor AnneliesJ » do mei 19, 2016 18:39

Het was een leuk idee, maar helaas. Ik persoonlijk kruip 's avonds niet meer achter mijn laptop.
Reading gives us someplace to go when we have to stay where we are.
AnneliesJ
De Grote Legende

Berichtdoor chrisje » do mei 19, 2016 20:46

Ik vind dit topic een paar dagen geleden en denk "ik kijk het vandaag of morgen even in" en nu zit ik hier al bijna een halfuur te lezen ... Hoezo, weinig animo? ;)

"Het Rummetje" is naar ik zelf ook vrees een ervaring die ik al vaker had: ga nooit terug naar "net als toen" want zo wordt het toch nooit meer. Heb het een aantal keer mee geprobeerd en het voelde heel krampachtig aan. De spontane grappen en grollen waar iedereen naar terugverlangde kwamen er niet. We kunnen er net zo goed in het chat café eentje drinken.

E ja, ook ik moet schuld bekennen. Behalve in het chat café ben ik al een hele tijd alles behalve actief op Ezzulia. En al helemaal niet in de boekenafdeling. Hoe het komt? Een leesdip waar maar geen eind aan schijnt te komen. Begin dit jaar (eind vorig jaar?) kreeg ik ineens een opflakkering en las wel 3 boeken na elkaar. Ik slaagde er zelfs in een recensie te posten. Ben aan boek 4 begonnen. En herbegonnen. En verder gegaan met een stukje. En nu ligt het er nog. En het ligt niet aan het boek of toch niet alleen. Ik hoopte even dat de challenge daar verandering in zou brengen maar me engageren om iets te lezen en er dan niet uit komen, dat ligt ook niet in mijn lijn.

Ik blijf voorlopig dus even aan de toog hangen. Er komen nog een paar ontzettend drukke maanden aan voor ons en dus durf ik zelfs niet hopen dat ik aan lezen toekom. Het komt wel als het komt. Mag dat? :oops:
The one who tells the stories rules the world. Hopi
chrisje
De Legende

Berichtdoor lenie » do mei 19, 2016 20:51

Chrisje.... jij mag alles, dat weet je toch? :D
lenie
De Zwarte Engel

Berichtdoor lenie » do mei 19, 2016 21:29

Helaas, ik krijg de indruk dat niemand "Het rummetje "zal missen.. dus bij deze is en blijft de deur gesloten, tenzij Eric ( die ik een pb heb gestuurd) anders beslist!
lenie
De Zwarte Engel

Berichtdoor Rik » do mei 19, 2016 21:57

lenie schreef:Helaas, ik krijg de indruk dat niemand "Het rummetje "zal missen.. dus bij deze is en blijft de deur gesloten, tenzij Eric ( die ik een pb heb gestuurd) anders beslist!

Tja, sorry Lenie, maar ik zou niet eens weten wat er allemaal te doen is/was.
Ik ben er altijd wel benieuwd naar geweest, en ook wel meegelezen, maar echt snappen doe ik het nog niet.
Het oude "rummetje" dat was, volgens mij, voor mijn tijd hier... :oops:
Met altijd vriendelijke groet!
Ik heb Autisme, gelieve daar rekening mee te houden. Dank je!
Rik
De Bliksemdief

Berichtdoor motormuis » do mei 19, 2016 22:36

Ik was even een dagje weg en pas net weer terug. Ik vind het café op zich best gezellig, maar ik heb zo vaak andere dingen. En op donderdagavond zuip ik nooit zoveel.

Lidy
Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk.
Groetjes Lidy.
Aan het genieten in Hongarije.
motormuis
Sacajawea

Berichtdoor lenie » do mei 19, 2016 22:55

rikdegraaff schreef:
lenie schreef:Helaas, ik krijg de indruk dat niemand "Het rummetje "zal missen.. dus bij deze is en blijft de deur gesloten, tenzij Eric ( die ik een pb heb gestuurd) anders beslist!

Tja, sorry Lenie, maar ik zou niet eens weten wat er allemaal te doen is/was.
Ik ben er altijd wel benieuwd naar geweest, en ook wel meegelezen, maar echt snappen doe ik het nog niet.
Het oude "rummetje" dat was, volgens mij, voor mijn tijd hier... :oops:

@ Rik, ik zal proberen om het je uit te leggen... we hadden "vroeger "een Vrijdagavondcafé, was altijd heel gezellig met schrijvers die langs kwamen, ik noem o.a. Loes Den Hollander, Alex van Galen en een paar meer. Maar de geliefdste gast was Paul Goeken, behalve schrijver was hij ook heel goed bevriend met Eric, ze kenden elkaar ook persoonlijk en hadden dus een goede band. In het Vrijdagavondcafé wkonden ze elkaar ook altijd lekker plagen, over en weer. Kortom , het was altijd lachen..
Tot Paul in 2011 overleed... Je begrijpt, Eric had daar veel verdriet van en het café werd gesloten...
Een paar weken geleden had Eric het idee om toch weer een caf;e te openen en dat werd dus Het Rummetje, op donderdagavond.
Waarom Het Rummetje? Omdat Paul altijd rum dronk als hij te gast was op vrijdag.....
Maar helaas... het nieuwe café liep niet lekker, weinig leden die langs kwamen... vandaar dat er besloten is om de deur maar dicht te houden. Jammer maar helaas.
Begrijp je nu het verhaal achter het Donderdagavondcafé? Mocht je nog vragen hebt, je kan me ook altijd een pb sturen..
lenie
De Zwarte Engel

Berichtdoor Zwaantje » vr mei 20, 2016 00:09

Ik kom nu pas weer op het forum en heb het rummetje helemaal vergeten, alleen in het begin was ik er en daarna dacht ik er steeds te laat aan. Dus ik zal het ook niet echt missen. Het vrijdagavondcafé was voor mijn tijd. Het was leuk om te proberen maar met te weinig mensen is het niet te doen.
Ik kan me wel heel goed voorstellen dat de "oude garde" het vrijdagavond café mist. Maar het zal een goede herinnering blijven.
Zwaantje
De Gouden Nar

Berichtdoor motormuis » vr mei 20, 2016 18:43

En ik blijf zitten met een vriezer vol lekkere hapjes[emoji1]

Lidy
Groetjes Lidy.
Aan het genieten in Hongarije.
motormuis
Sacajawea

Berichtdoor chrisje » vr mei 20, 2016 19:14

Tja, het bladerdeeg dat ik voor vandaag in huis had zal ik morgen maar voor een quiche gebruiken ...
The one who tells the stories rules the world. Hopi
chrisje
De Legende

Berichtdoor Zwaantje » vr mei 20, 2016 19:41

motormuis schreef:En ik blijf zitten met een vriezer vol lekkere hapjes[emoji1]

Lidy

Ja, dat is dan wel weer jammer :( want die waren lekker.
Zwaantje
De Gouden Nar

VorigeVolgende

Keer terug naar Vragen (en antwoorden) over het forum