Jaren geleden heb ik zelf hier een forum gemaakt, en nu blijkt dat het nog werkt:
https://strips.actieforum.com/
Waar boeken en lezers elkaar ontmoeten
Peter Motte schreef:Hoeveel geld heeft hij er dan in geïnvesteerd? PhpBB, de forumsoftware, is gratis.
Tijd is wat anders, maar het is al een hele tijd niet meer bijgewerk.
En wat heeft hij aan die investeringen, als hij het "laat hangen"?
Mijn probleem is o.a. dat ik op mijn verzendlijst detijdlijn@scarlet.be en op mijn blog(s) reclame maak voor Ezzulia, vooral voor de leesuitdagingen, maar dat het een slag in het water is als de inschrijvingen geblokkeerd zijn.
Bovendien weet ik dat zulke zaken regelmatig nieuwe deelnemers moeten krijgen, want anders droogt het in ongeveer vijf jaar tijd op.
Eric schreef:Ezzulia is dusdanig groot (qua berichten) dat je vanwege de database een duur abonnement nodig hebt bij welke provider dan ook..
Eric schreef:Het forum is nog in de lucht vanwege de gebruikers die er redelijk vanaf het begin opzitten en ik het idee heb dat die het nog altijd fijn vinden om elkaar op Ezzulia te ontmoeten.
Eric schreef:Bijwerken van de software kan makkelijk, maar vanwege het formaat van de database raak je dan 60% van de berichten kwijt. Volgens de makers van de software is daar weinig aan te doen. Ik denk dat de gebruikers van het eerste uur die oude berichten niet graag kwijtraken.
Eric schreef:Het opdrogen van het forum, zoals jij het noemt, is onzin. Het bestaat al zo'n twintig jaar.
Als jij graag een eigen forum wilt beginnen: ga je gang. Maak er zelf een en ga daar reclame voor maken. Daar hoef je hier geen zieltjes voor te winnen.
Eric schreef:Ezzulia is dusdanig groot (qua berichten) dat je vanwege de database een duur abonnement nodig hebt bij welke provider dan ook.
Keer terug naar Vragen (en antwoorden) over het forum
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten