Ik ben hier dus nog een newbie en was benieuwd of hier toevallig ook freelance of vrijetijdsschrijvers zitten? Het lijkt me leuk om een beetje uit te wisselen qua werkwijze, inspiratie en tips, ook als zelfstandige creatieve ondernemers. Ik had in het café bijvoorbeeld al onderstaande vraag geplaatst, maar daar was verder niet zo op gereageerd, dus vroeg me af of hier überhaupt interesse in is? Ik ben in veel topics geinteresseerd, niet alleen van die droge praktische dingen, maar tips voor onderstaande zijn nog steeds welkom, ook als je géén freelancer bent, natuurlijk

"Hé, stomme vraag hoor, maar weet iemand hier toevallig een goede drukker voor zakelijke huisstijl-producten, zoals visitekaartjes en briefpapier? Ik ben toch niet zo tevreden met mijn vorige leverancier (kwaliteit van drukwerk, levering, etc.) en zit even te dubben of ik niet eens een ander zal proberen... Een maatje van me kwam met saxoprint aan, omdat ik vaak wel van groene oplossingen houd en zij klimaatneutraal drukken, maar hij had er zelf nog nooit besteld. Kent iemand ze hier toevallig? Ik wil toch wel liever een aanbieder waarvan ik weet dat iemand er een positieve ervaring mee heeft gehad... Of heeft iemand andere tips uit eigen ervaring of via vrienden oid?"
Alvast bedankt!
Groet, Henrik