Preview # 03: Caroline Ligthart, Russisch water

Bezoekers van ons forum lezen boeken voordat ze in de winkels liggen.

Berichtdoor Luna-Isis » ma mei 23, 2011 20:33

Okay, het boek is uit....

Ik hou op zich wel van dit soort boeken. Zoals al eerder aangegeven is het meer een novelle.... En prettig leesbare novelle. Ik had geen moeite met de sexscenes en ik vond Gijs een prettig vertelpersectief. Het verhaal las vlot, ik vond sommige quotes erg grappig en goed bedacht en ik vond het verhaal ook nergens saai of langdradig! Ik vond het ook wel leuk bedacht dat het zich ook in Rusland afspeelde.

Qua sommige punten kun je merken dat dit een debuut is voor Caroline Ligthart: het verhaal is kort, het mist op sommige vlakken nog wat puntjes op de i.... Bij literaire romans kan ik erg genieten van de sprankeling, de glans op het verhaal... Maar dat zal vast goedkomen bij haar volgende boeken.

De kaft vond ik wat minder, ik zou er aan voorbij gaan in de winkel eerlijk gezegd.

Is dit boek voor iedereen? Nee, eerlijk gezegd niet. Als je bijvoorbeeld graag luchtige thrillers leest of chicklits dan zou ik het niet aanraden. Ook als je niet weg bent van veel sex in een verhaal, dan wil ik daar ook even voor waarschuwen voordat je dit boek gaat lezen.
Ik vind het heerlijk om mijn literaire horizon te verbreden! En nog leuker om daarover te bloggen op http://leesdame.nl
Luna-Isis
De Eerstverlorene
{ PROGRESS_TO_NEXT_RANK }

Berichtdoor lenie » ma mei 23, 2011 20:39

En Luna was de laatste lezeres die het boek van Caroline beoordeeld heeft.. :lol:
lenie
De Zwarte Engel

Berichtdoor Luna-Isis » ma mei 23, 2011 20:39

Ik ben vergeten hoe ik hier "sterren" kan geven in een berichtje...
Ik vind het heerlijk om mijn literaire horizon te verbreden! En nog leuker om daarover te bloggen op http://leesdame.nl
Luna-Isis
De Eerstverlorene

Berichtdoor lenie » ma mei 23, 2011 20:43

Luna-Isis schreef:Ik ben vergeten hoe ik hier "sterren" kan geven in een berichtje...
Aan de linkerkant staat onder de emoticons: Meer emoticons..als je die aanklikt zie je de "sterren", je klikt op het aantal die je wil geven? Duidelijk? :lol:
lenie
De Zwarte Engel

Berichtdoor Luna-Isis » ma mei 23, 2011 20:46

Mijn eindoordeel is :4: na een nachtje slapen voelde dit goed.
Luna-Isis
De Eerstverlorene

Vorige

Keer terug naar Ezzulia Preview: De Boeken