Update: Bezoek nu ook de Ezzulia winkel en steun daarmee het forum

Nicky schreef::D
Een goed punt van Peter. Je laat een auto toch ook niet beoordelen door een niet-kenner.
En boekverkopers? Die kiezen, zo is mijn ervaring, vaak voor het goed verkopende boek. Wat niet meteen ook een goed boek hoeft te zijn.
Jurgen schreef:En boekverkopers? Die kiezen, zo is mijn ervaring, vaak voor het goed verkopende boek. Wat niet meteen ook een goed boek hoeft te zijn.
Wie zijn de best verkopende uit de lijst...
Mmhhh, dan zouden twee vrouwelijke auteurs op dit forum heel blij zijn!!
Maar Peter, is het niet zo dat wat goed is verkoopt? Saskia Noort verkoopt goed. Ik heb de Verbouwing gelezen, helaas is het niet ingezonden, want het is echt heel erg goed! Vooraf één van mijn favorieten van deze Gouden Strop. Maar helaas niet ingezonden!
En eh... Peter, verkopen Aspe en Baantjer niet heel erg goed? Zie ze haast nooit op een shortlist van een grote prijs.
Alex van Galen schreef:Ja, volgend jaar mag Peter weer in de jury.![]()
Maar hoeveel tijd kost dat nou precies, dat jureren? Ik neem aan dat er een verschil is tussen gewone juryleden en de voorzitter, die alleen maar globaal meeleest?
Een ander ding wat mij opvalt: hoeveel energie en webruimte er in de literaire wereld (ook het thrillerwereldje, zie deze column) wordt besteed aan die verrekte prijzen. Klik een willekeurig literaire blog open (ik noem: de papieren man) en 80% van de berichtgeving gaat over prijzen. Zonde vind ik dat.
Alex van Galen schreef:D'r stond zo'nachter, hè.
Ik vind dat je zo'n optreden in DWDD (2 uur) niet kunt vergelijken met een loodzwaar voorzitterschap. Maar omdat je zulke aardige dingen over me schrijft, heb ik wel begrip voor je mening.![]()
Het is niet kies om jezelf eerst tot voorzitter te bombarderen en dan op te zeggen.
Keer terug naar De Website van Ezzulia
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast