John Brosens

Thrillers, Detectives en Politieromans uit Nederland en Vlaanderen.

Re: John Brosens

Berichtdoor Nicky » zo jul 22, 2012 11:57

zeker weten. Ik wil best de bovenkant leren kennen
Nicky
De Onnavolgbare

Berichtdoor Juanita » zo jul 22, 2012 12:07

John Brosens schreef:
Juanita schreef:Is het verstandig om met Duijkers Dossiers te beginnen of staan de boeken los van elkaar?
Ik dacht te hebben gelezen dat personen terug komen in andere boeken?

Jacht op de jager en Duijkers dossiers gaan beide over inspecteur Leendert Vosmeer. Maar het is geen serie. Je kunt al mijn boeken onafhankelijk van elkaar lezen. :D

Dan ga ik er eens naar kijken. ;)
net uit: Engelwater - Mons Kallentoft
lees nu: Schaduwspel - Lars Rambe
Juanita
De Eerstverlorene
{ PROGRESS_TO_NEXT_RANK }

Berichtdoor John Brosens » vr sep 07, 2012 10:13

Hier is het definitieve ontwerp van de complete cover voor 'De Mediator Dodenlijst'. Mijn nieuwe thriller komt in oktober uit bij uitgeverij PMA te Best (http://www.pma.nu) en zal de Haagse Kringen zeker wat opschudden. Het verhaal is fictie. Natuurlijk. Maar het bevat een aantal niet verzonnen gebeurtenissen uit de tijd dat Barendrechters met succes tegen de Hogere Haagse Machten knokten om te voorkomen dat er geconcentreerd CO2 onder hun woonwijken zou worden opgeslagen...
Afbeelding
Ik werk aan een nieuwe historische roman (1618). Geen jeugdboek, maar voor een volwassen publiek. Was aan nieuwe uitdaging toe, denk ik...
John Brosens
Auteur

Berichtdoor John Brosens » wo sep 19, 2012 10:07

Alles is nu ingeleverd en driedubbel gecheckt. :roll: Het binnenwerk omvat 254 pagina's, de cover heeft een laatste kleine aanpassing ondergaan en het enige wat nu nog ontbreekt is de prijsstelling. Er breekt dus weer een heel spannende tijd aan... :lezen2: Nu gaan we nadenken over de publiciteit. :? Heeft iemand nog originele tips? :boek:
Ik werk aan een nieuwe historische roman (1618). Geen jeugdboek, maar voor een volwassen publiek. Was aan nieuwe uitdaging toe, denk ik...
John Brosens
Auteur

Berichtdoor John Brosens » za okt 06, 2012 10:40

De gegevens van 'De Mediator Dodenlijst' zijn nu compleet: :lol:
ISBN 978 90 78840 404
Omvang 254 pagina's
Prijs: € 15,--
Leverbaar vanaf 16 oktober 2012 :lezen2:
John Brosens
Auteur

Berichtdoor chveltman » za okt 06, 2012 16:46

Ik heb je boek Een kaart van Berberice gekocht ivm Kinderboekenweek.
chveltman
De Bliksemdief

Berichtdoor Egwene » za okt 06, 2012 19:06

Heel mooi, John! En veel succes!
Egwene leest van alles!

Fantasy Leesclub: en niet alleen over fantasy, maar ook andere genres komen aan bod.
Egwene
Vrouwe van het Keizerrijk

Berichtdoor John Brosens » za okt 06, 2012 19:13

Er komt een co-presentatie (twee nieuwe titels van PMA). Ergens deze maand, in Utrecht. :duim:
John Brosens
Auteur

Berichtdoor John Brosens » za okt 13, 2012 10:51

Ik heb al veel complimenten in ontvangst mogen nemen =D> voor de promoclip tbv ‘De Mediator Dodenlijst’: http://youtu.be/vDG7kTDKByQ
Het boek is deels een weergave van de dolle CO2-avonturen van Barendrechters in Den Haag. :mrgreen:
Vanaf komende week verkrijgbaar!
John Brosens
Auteur

Berichtdoor greta » za okt 13, 2012 11:37

Leuk John, eens kijken of ik die in de buurt op de kop kan tikken.
Leest nu: Jacob is van mij - Simon Becket; luitstert nu: De naam van de vader - Nelleke Noordervliet
greta
De Getuige

Berichtdoor John Brosens » do okt 25, 2012 11:04

Signeersessie voor 'De Mediator Dodenlijst:

Boekhandel Snoek - Meent 126 - 3011 JS  ROTTERDAM -  vrijdag 26 oktober van 15.30 tot 17.00 uur.
The Read Shop - Spinozaweg 405/407 - 3076 ET  ROTTERDAM -  maandag 29 oktober van 14.00 tot 16.00 uur.
Boekhandel Bert Onnink - Middenbaan 82 - 2991 CT  BARENDRECHT -  zaterdag 3 november van 10.30 tot 14.00 uur.
Steeds meer boekwinkels schaffen het boek aan. Maar je kunt ook terecht bij internetwinkels als Bruna.nl en Bol.com.
:--
John Brosens
Auteur

Berichtdoor An'drei » ma okt 31, 2016 11:12

De verdwijning van Bernard O.

Afbeelding

Gevierd architect Bernard Overgauw leeft zoals hij werkt: volgens strakke lijnen, volmaakte Mondriaanse vlakken en foutloos gecalculeerde besluiten. Maar verontrustende dromen verzieken zijn rust en op zekere dag volgt hij onberedeneerd een spontane ingeving. Vanaf dat moment wankelt zijn geordend bestaan.
Met echtgenote Carin, senior intercedent bij een uitzendbureau, trekt hij zich terug op een B&B-adres in een gehucht op het Friese platteland; het is hard nodig dat zij zich bezinnen op hun vastgelopen relatie.

Dan bedenkt Bernard de perfecte oplossing om alle problemen uit de wereld te helpen. Een waterdicht plan met noodlottige gevolgen.

Nederlands
Uitgeverij STILI NOVI
11 november 2016
An'drei
Nachtzwaluw

Berichtdoor Nicky » ma nov 21, 2016 11:09

ik wacht even af
heeft iemand hem al gelezen?
Nicky
De Onnavolgbare

Berichtdoor Rob/Beldaran » vr jan 04, 2019 17:39

John Brosens – ‘Sprong Naar het Duister’ – 2019

Afbeelding

In ‘Sprong naar het duister’ vertelt John Brosens het waargebeurde verhaal over Pieter Dourlein, een Zeeuwse marineman en Engelandvaarder. Matroos Dourlein komt net terug uit Indië in Den Helder als in mei 1940 zijn schip door Duitse stuka’s tot zinken wordt gebracht. Pieter overleeft, vecht met de mariniers en ziet hoe Rotterdam in vlammen opgaat. Gezocht door de Duitsers vlucht hij naar Engeland, waar prins Bernhard hem rekruteert voor de opleiding tot geheim agent. Hij wordt slachtoffer van het Englandspiel, weet te ontsnappen aan de SS, maar wordt bij terugkeer in Engeland niet geloofd door de Britten en gevangengezet. Aan de hand van het dagboek van Dourlein en de archieven van de Britse geheime dienst vertelt John Brosens in ‘Sprong naar het duister’ een spectaculair oorlogsverhaal over een Nederlandse verzetsheld.

Publicatiedatum 23 apr 2019; Pagina’s 354; Uitgeverij Omniboek
De wereld gaat aan vlijt ten onder... daarom ben ik als het even kan inactief met een goed boek of leuke film.
Rob/Beldaran
De Ziener

Berichtdoor motormuis » wo jan 16, 2019 12:33

Trekt me niet.

Groetjes Lidy
Groetjes Lidy.
Aan het genieten in Hongarije.
motormuis
Sacajawea

VorigeVolgende