Fantastische foto, he?
Update: Bezoek nu ook de Ezzulia winkel en steun daarmee het forum

C@rolien schreef:Eindelijk kom ik toe aan De Babymakelaar. Leest als een trein. Ik zit nu al te bedenken hoe ik het als ambassadeur het beste aan kan prijzen bij andere lezers. In ieder geval heb ik al een ticker geheel in stijl, te zien onder elk bericht dat ik plaats bij verschillende fora.
Zeker weer aan het researchen voor een nieuw boek?!?Marelle Boersma schreef:Ik was even (3.5 week) het land uit, vandaar mijn misschien wat late reactie...
gegeven. Mijn recensie:
nightvamp schreef:Wat me trouwens achteraf opviel is dat als je 1 lettergreep verandert in het begin van het boek, je meteen al achter het hele mysterie was gekomen. Eigenlijk ligt het heel erg voor de hand, alleen de schrijfster heeft dit heel goed weten te verdoezelen, wat ik erg meesterlijk gedaan vind.
nightvamp schreef:Heb zojuist de babymakelaar gelezen en heb hemgegeven. Mijn recensie:
Marelle Boersma snijdt hier een gevoelig maar ook een actueel thema aan, waar eigenlijk iedereen wel een mening over heeft. Goed of niet, iedereen die dit boek gelezen heeft gaat er met iemand over in gesprek omdat het een reactie uitlokt. Prima bedacht dus van Boersma, mondelinge reclame is namelijk het beste wat er is.
Mede door het thema als door het beperkte aantal personages leest het boek echt heel erg snel weg. Het is niet moeilijk je in te leven in de personages, juist omdat ze zo helder en 'echt' beschreven zijn. De spanning heeft ze ook erg goed weten te doseren in het boek, waardoor ik het boek echt niet meer kon wegleggen.
Wat me trouwens achteraf opviel is dat als je 1 lettergreep verandert in het begin van het boek, je meteen al achter het hele mysterie was gekomen. Eigenlijk ligt het heel erg voor de hand, alleen de schrijfster heeft dit heel goed weten te verdoezelen, wat ik erg meesterlijk gedaan vind. Ik ben onder de indruk!
Keer terug naar Nederlandstalige Thrillers
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten