Jancelot schreef:Een tweet van: Adrian Stone@AdrianStone1
"Slechts twee weken tot publicatie #Rune2. Benieuwd naar reacties. Intussen beginnen contouren van geheel nieuwe wereld zich af te tekenen!"
Ik zit ook erg te wachten op deel 2. Vreemd is wel dat ik hem nog niet kan reserveren bij Bol? Terwijl er al boeken die voor februari 2013 (!) te verschijnen staan wél alvast te reserveren zijn. Ik hoop hem wel snel aan te kunnen schaffen; ik leg hem met genoegen bovenop de nog_te_lezen_stapel...
Bedankt voor je reactie, Jancelot.
Rune 2: De Eerste God is inderdaad niet te reserveren bij Bol omdat de introduktiedatum enkele maanden verschoven is en pas sinds kort bekend is (
10 september). Vanaf die datum is het overal verkrijgbaar en op de Elf in Arcen zal ik het boek voor het eerste signeren.
Andere uitgaven van Luitingh Fantasy zijn qua verschijningsdatum gemakkelijker in te plannen omdat ze al voltooid zijn en alleen vertaald hoeven te worden vanuit het Engels of Duits. Bij mij moest men wachten tot het boek daadwerkelijk geschreven was en dat duurde enkele maanden langer dan gehoopt. Maar de uitgever is gelukkig zeer tevreden met het eindresultaat, 363 pagina's dik (trek je niets aan van het aantal genoemde pagina's op Bol e.a., dat is slechts een oude inschatting).
Daarmee is een einde gekomen aan de serie van vijf boeken in Carolia en Kadish, nl. de Duivel trilogie en het Rune tweeluik.
Nu ga ik verder met een nieuw epos in een nieuwe wereld.
E.e.a. begint al vorm te krijgen.