Update: Bezoek nu ook de Ezzulia winkel en steun daarmee het forum

Janus schreef:Hallo, mijn naam is Ad van Tiggelen, schrijver van het eind 2006 gepubliceerde fantasy boek "Profeet van de Duivel". Dit boek is verschenen bij Gopher, heeft uitstekende recencies gehad (ook leestip geweest) en ligt o.a. bij de bibliotheken, Bol.com e.a.
Volgend jaar wordt "Profeet van de Duivel" heruitgegeven door Luitingh Fantasy, snel gevolgd door het vervolg "Zoon van de Duivel" en het laatste deel van de Duivels-trilogie. Dit zal hoogstwaarschijnlijk gebeuren onder het pseudoniem Adrian Stone.
Ik verheug me hier zeer op. Het is/wordt een enorm spannende trilogie over een door godsdienstoorlog verscheurde wereld, met monikken en priesters die de energie van hun godheid kunnen kanaliseren en als een soort magie kunnen aanwenden.
Profeet van de Duivel blijft dit jaar nog even te koop onder het Gopher label.
@Janus
Ik heb je boek met veel plezier gelezen. Nu heb ik begrepen dat een trilogie is en dat deel twee en drie nog geschreven moet worden. Is daar al iets van bekend? Het eerste deel is nu al twee jaar oud.
De pseudoniem "Adrian Stone" wordt via Google erg veel gevonden, dus lijkt mij niet de juiste naam. Maar ja, ik ben geen uitgever

Keer terug naar Nederlandstalige Fantasy & SF
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast